الرئيسية » أخبار الفن » هيدي كرم تعلق على انسحاب زميلتها من الحلقة بسبب انتصار

هيدي كرم تعلق على انسحاب زميلتها من الحلقة بسبب انتصار

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry

نشرت الفنانة هيدي كرم على صفحتها الشخصية على موقع التواصل الاجتماعي «إنستجرام»، فيديوهين رغبت من خلالهما أن توضح الهدف الذي يسعى إليه برنامجها «نفسنة»، لافتة إلى أنها توضح ذلك بسبب الجدل الدائر عقب ترك مقدمة البرنامج حبيبة الحلقة، بعد انسحابها على الهواء.

وقال «كرم» داخل فيديو: «حبيت أقولكم حاجه بمناسبة الجدل الفظيع اللي قام حوالين نفسنة وبين المذيعات اللي بيقدموا نفسنة، أحب أقولكم حاجه يمكن نسيتوا فأنا قلت أتطوع وأفكركم بها، البرنامج في الأصل اسمه نفسنة البرنامج مسمهوش قعدة ستات أو البرنامج الكوميدي، يعني النفسنة بين أمهاتنا ومراتتنا غيرة الست من الست، وبرنامجنا عايز يقول يا جماعة إحنا عندنا نفسنة وأن الست بتنفسن على الست، هو برنامج غريب ومختلف».

أما على الجانب الأخر عمل الأشخاص على التعبير عن أرائهم حول البرنامج، عقب تتداول خبر رحيل حبيبة، منقسمين بين المؤيدين والمعارضين، وقال حساب يحمل اسم «منة الغول»: «حرام بجد اللي اتعمل مع حبيبه أنتم حتى لو بتقدموا النفسنة بشكل مواقف أو بكوميديا زي ما بتقولي في الأول وفي الآخر بتحترموا بعض لكن بتستهتروا بالبنت جدا، أومال لو كانت جاهلة كنتوا عملتوا فيها إيه».

وعلق حساب يحمل اسم «نو راخ»: «بكل صراحة حبيبة جدا طيبة وداخلة بأدبها، لكن انتصار بتتعمد تجرحها، وأنا بشوف النفسة عليها، واليي بيهاجمو حبيبة عشان بترد؟ طبيعي حترد موش حتسكت وتتفرج»..

Like
Like Love Haha Wow Sad Angry
, , ,